خبرهای داغ:
سردار صدیق:

یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب، ضریب اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در جهان است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: یکی از دستاورد‌های مهم و مشهود انقلاب اسلامی ضریب اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در منطقه  و جهان است که این موضوع را باید برای مردم تبیین کرد.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۳۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب، ضریب اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در جهان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی صدیق در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین (ع) همدان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند نهضت اسلامی ایران و میلاد حضرت فاطمه (س) با بیان اهمیت و جایگاه حضرت زهرا (س) در استقرار و تبیین ولایت و امامت اظهار داشت: هر چه داریم از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و این عصمت و طهارت از دامان مادر هستی حضرت زهرا (س) برخاسته  و پرورش یافت.

وی گفت: خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) یک منظومه امام‌شناسی و معرفت نسبت به امامت و ولایت است که خواندن آن و تأمل آن بر محبین ولایت لازم است.

این پیشکسوت عرصه جهاد و دفاع مقدس با اشاره به ابعاد مختلف بررسی موفقیت‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی ایران در طول ۴۲ سال گذشته بیان داشت: متاسفانه برخی مدیریت‌های ناکارآمد در سالیان اخیر طعم این پیروزی‌ها و دستاورد‌ها را بر کام مردم تلخ کرده است.

وی گفت: یکی از دستاورد‌های مهم و مشهود انقلاب اسلامی ضریب اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در منطقه و جهان است که این موضوع را باید برای مردم تبیین کرد.

سردار صدیق افزود: دغدغه حزب‌اللهی‌ها در اول انقلاب پاک‌سازی عناصر آمریکایی از کشور و تسخیر لانه جاسوسی بود، اما امروز تمام تلاش دشمنان ایران اسلامی بر این است که ایران از بلندی‌های جولان عقب‌نشینی کند.

وی بیان داشت: بعد از ۱۴۰۰ سال دوری جامعه بشری و در اوج ظلمت، حکومت الهی انقلاب اسلامی تشکیل شد و هر ثانیه نفس کشیدن و پیشروی این انقلاب برای دشمنانش گران تمام می‌شود.

این پیشکسوت عرصه جهاد و دفاع مقدس افزود: نفس پاک امام راحل و عظمت انقلاب اسلامی شیعه و گروه‌های مقاومت را در سرتاسر منطقه زنده کرد و دایره انقلاب اسلامی را وسیع و نامحدود ساخت.

وی تصریح کرد: مطابق فرمایشات رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، این انقلاب به سمت آرمان‌هایش همواره به پیش خواهد رفت و مشکلات فعلی کشور و کارشکنی‌ها جلوی پیشرفت و عزت روز افزون نظام اسلامی را نخواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات